Stage - Reisverslag uit Westerbork, Nederland van Heleenmeijering - WaarBenJij.nu Stage - Reisverslag uit Westerbork, Nederland van Heleenmeijering - WaarBenJij.nu

Stage

Blijf op de hoogte en volg

13 Maart 2015 | Nederland, Westerbork

Hallo allemaal,

Ik doe de opleiding verpleegkundige en zit in het eerste jaar.

Ik loop nu 5 weken stage in Westerbork, op een PG afdeling.

Ik vind het een leuke stage, op sommige punten na.

Ik vind het leuk om de mensen te helpen met de ADL die hun zelf niet meer kunnen uitvoeren.
De collega's zijn ook aardig, alleen lieten ze mij al snel alleen. (vind ik persoonlijk)
Ik heb nog totaal geen ervaring in de zorg, want bijna niemand uit de familie doet dat. De 2e week werd ik al alleen gelaten bij zorgvragers om hun naar de wc te brengen e.d.
Ook heb ik zelf epilepsie. Ik heb laatst een aanval gehad op mijn stage. Ook daarna lieten ze mij alweer alleen bij de zorgvragers.

Het valt mij ook op dat ze soms hun haren nog los hebben. 9 van de 10 collega's dragen ook nog sieraden.

Ondanks dat, is het een prima eerste stage plek, omdat het kleinschalig is.

Ik moet intotaal 20 weken stage lopen. Ik heb dus nog 15 weken te gaan.

Dit was mijn eerste verslag ;)

Tags: stage, pg

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Westerbork

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2015

wat heeft indruk gemaakt in jou leven?

13 Maart 2015

Stage

Actief sinds 13 Maart 2015
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 1213

Voorgaande reizen:

13 Maart 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: